onsdag den 14. august 2013

Sukkerfrit område!

Mit nye yndlings tilbehør...

Til maden altså ;-)


Jeg havde ikke skænket ketchup en tanke siden jeg begyndte at surfe på LCHF bølgen. Vi har Heinz herhjemme og der er sukker i..
Men så blev jeg lige tippet af en anden LCHF'er, at svenske felix har lavet en ketchup helt uden sukker og sødet med stevia!! Oh Yea!!!! Det var som at finde den hellige gral haha.

Og den smager virkelig jävla gott. Bedre end Heinz hvis jeg må være så fræk.. Mums!

Bare et lille glædesindlæg, på en onsdag hvor det har regnet og tordnet non-stop siden kl. 4 i nats. 
 I øvrigt - skidt ide at aflevere unger og tage på posthuset uden regntøj (*må få en regnjakke købt, må få en regnjakke købt*). Pyh man bliver våd.. Kan nu se frem til at hente søde børn i plaskvåd (ikke vandafvisende) jakke. Lovely :)
Happy happy kisses og Glædelig onsdag.

Ingen kommentarer: