lørdag den 17. august 2013

En ulykke kommer sjældent alene..

Advarsel - dette er et brokke indlæg!! For det kører bare herhjemme i disse dage.

For 4 dage siden begyndte mit ene øre at gøre ondt, det har det så gjort lige siden. Øret er hævet og hørelsen nedsat.. Great!
Jeg har haft troen på at det ville gå i sig selv med smertestillende, men klogere er jeg blevet. 
I går fik jeg også for første gang også et mere seriøst stressrelateret 'anfald' end jeg har oplevet før. 
Og i nats var øresmerterne så slemme at jeg ingen søvn fik. Nu forstår jeg alle de søde små børns gråd når de har ørepine! Føj det gør ondt!!

Skæbnen ville også, at ud af det blå vågnede den yngste med 40,2 i feber. Farvel du søde lørdag- akuttid hos lægen, der skulle tage alle mine smerter væk, med formentlig en god omgang antibiotika.
Ægtemanden arbejdede og jeg ville bestemt ikke byde Matilde at slæbe hende og hendes dumme feber virus med til lægehuset. Vi tager da bare en søvnløs nat mere! Ipren, I love you!

Og alt dette 1 uge inden der skal holdes fest og jeg skal have styr på ALT. 
Hvis jeg var en ludobrik, tror jeg nok jeg var slået hjem nu!

Intet er så slemt at det ikke er godt for noget.. Det 'noget' skal jeg bare lige opdage. ;-)



ps. Jeg har seriøst verdens sødeste og dejligste unger! Især har den store imponeret mig med sin modenhed i dag.


Ingen kommentarer: