onsdag den 20. juni 2012

Pimpet arvestykke..

Jeg så et indlæg hos hende her i dag og tænkte: "YES, det er da det jeg gør". Og så gjorde jeg det!

Billedet snyder i øvrigt en del, farverne er skarpere og finere i virkeligheden..

Jeg er meget glad for mine egne platter, de er arvestykker og jeg knuselsker dem.
Meeeen de passer knapt så godt ind i vores hjem i deres originale "form". Så derfor har de fået lidt farve og masser af liv (ganske vist med uskadelig vandbaseret acrylmaling, som nemt kan skabes af)! Selv manden synes de er festlige og fine nu. Og han er ellers ikke nem at overtale til nips haha..


I love them :o)

4 kommentarer:

Theresa Søvsø sagde ...

Ej hvor er de fine!!

Bex sagde ...

Ej fed idé!! Vil jeg også have nu :)

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

De er blevet rigtig gode - jeg har også nogle, der måske skal have lidt farve.
K.h.
Christina

Freya sagde ...

Ja de er bare så skønne med lidt farve på..
Synes bestemt flere skal gøre kunsten efter!! :o)