torsdag den 21. juni 2012

Kreativ (syg??) buller...

Kun 3½ time efter jeg afleverede ynglet i børnehave, blev jeg ringet ned efter trunten (æv den lille var lige blevet lagt 30 min. før og det ødelægger resten af hendes dag, for hun falder ikke i søvn igen).
Buller var blevet lidt syg.. Jeg mistænkte det godt nok i morges, men da der hverken var feber eller hun selv mente hun havde det skidt, kom hun jo afsted.
De skulle nemlig danse om majstangen dernede i dag. Det nåede hun heldigvis også, men efter frokosten blev hun så ringet hjem.

 Hun er ikke super skidt overhovedet eller har feber (faktisk virker hun slet ikke medtaget lige nu, overvejer om det bare er hendes allergi!!), så derfor har buller og jeg kreeret en meget simpel uro til hendes værelse. Selvom den er simpel er den skøn, fordi hun selv har været med til at lave den. <3

Den er inspireret af en skøn kreativ svensk blog. Indlægget om uro'en kan findes lige her

Den hænger bare så fint inde i vinduet. Og når det er åbent, drejer den rundt :o)

3 kommentarer:

Fjolleaber&tigermunde sagde ...

Hvor er den sød! Og en rigtig god ide til at få ungerne med:)

Anna sagde ...

Rigtig fin uro.
God bedring med buller :)

Anna sagde ...

Rigtig fin uro.
God bedring med buller :)