tirsdag den 19. juni 2012

Kreativ med stofrester..

Jeg har fået syet lidt i dag. For hvad gør man lige med de 100 små stofrester der altid bliver gemt, men aldrig brugt..??!! Jeg er i hvert fald rigtig dårlig til at få dem ud af verdenen.. Men i dag fik jeg da brugt lidt af mine rester. Hurra!!!

Mit første projekt i dag var - 

Et transportabelt dukkehus, der stadig mangler afstivning i både gulv og vægge. Men ihh så fint det er blevet og med skønne små detaljer. Masser af lommer, nogle ekstra pyntet. Et gulvtæppe med farverige ender af garn. En sovepose og hovedpude med lidt fyld i. Badekar med bruser hvor der kommer "vanddråber" ud af. knapper som knager osv.

Mit andet projekt i dag var -

En bogholder til bilen. Så kan pigerne altid have en bog eller 2 med når vi er ude og køre. Den er jeg godt nok glad for. Den sidder i midten på bagsædet, passer perfekt ind der. Kreativt lækkerhed! :o)

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Wauw så kreativ du er ;)
Rigtig fine sager du har lavet.
Sikke en smart ide med dukkehuset :)

Bex sagde ...

Jeg er vild med det!!! :D