torsdag den 12. december 2013

Mit stakkels lille barn

Så kom skoldkopperne også til den yngste, som forventet.
Og ak ak, mit stakkels lille barn er blevet hårdt ramt.
Det er svært at se på billedet (det ser meget meget værre ud i virkeligheden), men hendes pande, mund og ører er fyldte med skoldkopperne. Det samme er hendes nakke, hovedbund, mave, ryg og i bleområdet. Øv øv. Og de klør. Meget! Samtidig har hun også 39 i feber, stakkels barn.
Så hun startede morgenen med et dejligt lindrende havregrynsbad. Og det har hjulpet en smule på både kløe og humør. Hurra.

I dag skulle hun desuden have gået lucia i vores børnehus. Kunne skoldkopperne da ikke lige have ventet med at komme i weekenden?! Æv..
Det var sidste år hun skulle gå lucia sammen med storesøster, så det ærgrer mig lidt (faktisk meget). Næste gang der afholdes lucia, går storesøster jo i skole. Men så må vi holde vores eget lucia optog herhjemme i næste uge ;)

Nu er farmanden sendt afsted med lucia barnet (og kameraet så han kan filme det hele), mens jeg ser teletubbies med mit syge barn.

Skoldkoppe knus fra os!

Ingen kommentarer: