søndag den 8. december 2013

Glædelig 2. Søndag i advent

I går lørdag fik vi en del sne, nok til at kælken kom frem og der blev lavet snebolde.
I dag regner det, så vi siger farvel og tak for årets første sne. Hvilket ikke passer ungerne. De elsker sneen!

Vinterens første 'sygdom' har også ramt mig nu. Halsen og kroppen har det skidt. Ikke så godt op til 3 lange dage i skole, er nok nødsaget til at blive i sengen i morgen. Æv!
Jeg drikker derfor the i lange baner - som altid mit yndlingsmærke. Elsker virkelig pukka og deres the blandinger.

Det er vildt hvor hurtigt december flyver forbi. Der er allerede godt tømt ud i ungernes pakkekalendre.
Vi hygger os så godt vi kan. Bl.a. har vi i dag både tegnet en ønsketegning til jultomten og ringet til den danske julemand. Det er lige sjovt og magisk hvert år!

Jeg har været så heldig at få en adventsgave igen i dag af min søde mand. Endnu et yankee candle, denne gang med en rigtig julekrydderi duft. Den er super lækker og har fyldt huset med jul i luften. Mmmmmm duftlys!!

Glædelig 2. Søndag i advent..

Juleknus herfra.

Ingen kommentarer: