mandag den 9. september 2013

Studie-start.

I går var jeg ikke mig selv og det var næsten umuligt at falde i søvn. Natten gik da også lige så skidt som jeg havde forventet.. Bl.a. bød den på flere gange mareridt. *suk* Hvor ville jeg gerne undvære min social-fobi! Det ville gøre mange ting, meget nemmere.

Alt dette kom nemlig fordi, at jeg i dag havde studie-start på mit nye studie som massør. Og så endda på svensk, det er nok til at give en sved på panden haha. Men det gik - jeg kom, jeg så og jeg sejrede. Nu er jeg også helt færdig, det er meget info og mange indtryk sådan en fremmed dag byder på.
Men spændende, det er det nu altså! Om jeg stadig synes det efter jeg har lært størstedelen af alle skelettets knogler på latin udenad + musklerne, må tiden vise.





4 kommentarer:

MB sagde ...

Respekt herfra, jeg hader også selv studiestart, men godt det gik som det skulle :)

Freya sagde ...

ja det er virkelig det værste.. Og må indrømme at her dagen efter hvor jeg også skal afsted, er jeg endnu en gang nervøs. Øv.

Bex sagde ...

Jeg kender nrevøsiteten, men du er sej at du sprang ud i det!!

Freya sagde ...

Tak.. :) Det gik overraskende fint, da jeg endelig dukkede op. :) Nu glæder jeg mig til næste skoledag..