torsdag den 5. april 2012

Turister i Skåne

Vi har haft fint besøg fra England (igen). Bare 3 dage denne gang, men simpelthen så hyggeligt som altid. De er så herlige de 2 lovebirds ;)

På 2.dagen kunne vi fejre vores vens 34 års fødselsdag.
Jeg havde lavet lækkert morgenbord og et par gaver fik han da også.

Bagefter kørte vi sydpå til Trelleborg for at kigge på noget vinkingehalløj (ja jeg satte mig ikke lige så meget ind i det). Det var dog noget mindre end vi havde regnet med, men skønt skønt vejr.

Så kørte vi langs vandet mod Fote viken. Hen til en mindre vikingelandsby (you get the picture, mændene er vilde med vinkinger). Og den var virkelig fin, eller så fin en ler/pindebrænde/jordhytte landsby nu engang kan være :)

Om aftenen havde vi bestilt bord på Restaurant/pub Rauhrackel. Et bette sted der serverer god mad og drikke, ofcourse! Der bestilte mændende et kæmpe fad med forskelligt kød på. Sikken oplevelse, fadet kom ind med stjernekastere i og det hele.
Jeg fik den største kalveschnitzel jeg nogensinde har set. Nøj den smagte godt!

3 perfekte skønne dage!
________________________________

Fødselsdagsbarnet med fnisen og det fine fødselsdagstog ;)



I trelleborg







Vikingelandsbyen











På restaurant Rauhrackel


Ingen kommentarer: