torsdag den 22. september 2011

En grå og regnfuld torsdag...

I dag står den på børnehaveudflugt til vandtårnet for buller..
Det glæder jeg mig til at høre mere om når hun bliver hentet senere. Det er skønt hun går i en børnehave som er meget ude og bruger læring gennem leg. Det vil jeg fortælle mere om på et andet tidspunkt.

I dag er også dagen hvor lillefnisen skal til sin 4 mdr's aftale på barnvårdcentralen. Hun skal måles og vejes og have tjekket hovedomfanget. Glæder mig til at se hvor meget hun er vokset.
Sidst havde hun lavet et lille knæk på sin vægtkurve. Men ikke noget at være nervøs for som ammende. Sundhedsplejersken mente at der nok ville komme et appetitspring inden længe og så retter kurven sig normalt ud igen. Og det spring har hun nu taget - så jeg er spændt på om kurven har rettet sig. Ikke at hun mangler noget den bette tykke skinke.. Hun har både til dagen og vejen på lårbasserne :-)

__________________________________________________

En lille update på turen til sp.
Hun vejer nu 6.740 g og er 66 lang.. Min lange basse. Stadig knækket lidt på kurven, så det irriterer mig lidt.. Kan være det ender med jeg bliver nødt til at starte skemad inden 6 mdr. Øv bøv..

Ingen kommentarer: