mandag den 10. marts 2014

Forår og Ikea

Nyeste køb til hjemmet.... En tur i Ikea og Lagerhaus!

 
Det fineste krus fra Lagerhaus. Jeg kunne ikke stå for det. Både motivet og farven lokkede. 
En lille gave, fra mig til mig haha.

Ikea har også fået et besøg, det var så længe siden og manden havde stadig et par ferie dage tilbage. 
Og nu da man kan fornemme foråret, har jeg fået lyst til at prøve med lidt grønne planter i hjemmet. Alm. blomster, orkideer osv, får jeg slået ihjel, jeg har bare ikke de grønne fingre jeg ville ønske jeg havde. Så hjem kom en fin kaktus og nogle succulenter. Det er ikke meget, men lidt har også sin ret. Måske jeg kan holde live i disse.
De kan tåle masser af sol og ikke så meget vand. Sounds perfect to me!




Og sidst men ikke mindst, så faldt jeg over denne bamse i ikea. And I love it. 
Den er ikke kommet med hjem, men et billede fik jeg nu med på vejen. 
Det er ulven fra rødhætte.. Og den sælges med en bedstemor den kan spise haha.  Og maven kan sprættes op. Ak ja, hvem der bare var barn igen ;-)
 


Ingen kommentarer: