onsdag den 22. januar 2014

Det nye år.. And all that Jazz

Uha det er ved at være noget tid siden jeg har været på bloggen. Jeg håber i alle har det skønt og er kommet godt over jul og nytår! Der hænder jo at livet tager over og 'bare sker'.

I mit tilfælde har det været tonsvis og atter tonsvis af eksamenslæsning, latinske navne, terpen og massage, der har taget al min tid (altså udover den tid jul, børn og mand naturligvis også har fået). 

Men det var det hele værd. Mine 2 sidste eksamener gik strålende og jeg er nu officielt massør (jeg har stadig meget svært ved at forstå det haha). Jeg er så utroligt stolt af mig selv. En ny uddannelse, taget på et andet sprog end mit modersmål. Oh yea.....

Men det massive pres og al den fokus har også haft sin pris. Mine stress-symptomer er dukket op til overfladen som en invasion (pænt træls at tabe håret, være ufatteligt klodset, mere end normalt og have flere gange daglig hjertebanken). Så nu står den på max. afslapning af krop og sind de næste par uger.
Derfor kommer der nok også til at være lidt stille det næste stykke tid på bloggen.

Men inden jeg helt smutter for en stund, vil jeg vise mit nyeste projekt. Jeg er gået i gang med en 'opgavebog' der hedder: Wreck this journal (af Keri Smith). En bog jeg rent fysisk vil komme til at ødelægge, have sjov med, blive forundret over og være kreativ med.
Det er det der er meningen med den. På hver side er der små opgaver, udfordringer og andet sjov.
Jeg købte den fordi jeg blev inspireret af en anden (og havde behov for lidt kreativ adspredelse der ikke krævede masser af hjerneceller), og jeg elsker den allerede. Så klart en anbefaling herfra hvis du har humor og et kreativt hjerte ;-)

God weekend når i kommer dertil... :-)
Knus!




1 kommentar:

Louise sagde ...

Årh stort tillykke med massør titlen! :) Pissesejt gået!
kender til alt hvad du skriver med at blive presset, stress osv.. Pyha! Her kører livet også på en ret stresset autopilot! - Jeg mangler desværre 5 mdr. endnu inden jeg kan tage et forhåbentlig! velfortjent pust fra megastress og alt for lange dage på studiet!
Nyyyd din frihed lidt, jeg er sikker på du fortjener den :) knus