tirsdag den 3. december 2013

Det første og det sidste jeg ser

Er min nu fuldendte billedvæg i soveværelset. Og jeg er blevet ret godt tilfreds.





Vores fotolærred fra Sumopix af pigerne, er blevet det centrum på væggen, alle andre billeder samles om. Ens skønne børn foreviget på denne måde kan jeg virkelig kun anbefale. Synes det er en super fed idé og en anderledes måde at bruge ens mest skattede billeder på.

Der gik kun et par dage fra jeg havde bestilt lærredet, til det var herhjemme. At det så tog lidt længere tid, lige at få det op på væggen taler vi ikke så højt om hehe. Kvaliteten af billedet kan der ikke sættes en finger på, så jeg er en meget glad moder lige nu. 

Hvem vil ikke gerne vågne op hver dag og som det første kigge på sine 2 søde piger??



                                                                                      

                                                                                                               indlægget er sponsoreret af sumopix



Ingen kommentarer: