lørdag den 9. november 2013

Pigerne foreviget.




  

Inden længe bliver disse 2 lækre tøsepiger foreviget på et fint fotolærred fra sumopix.dk
En tidlig julegave til deres mor og far, hvem siger dog nej til det ;-) 

Så vi har fra morgenstunden af været i gang med at få et fint skud i kassen. Det er dog nemmere sagt end gjort med 2 banditter der har været meget tidligt oppe.
Med lidt bestikkelse (ja man er vel lidt ravnemor) synes jeg vi fik et dejligt et af dem begge. Knuset var helt spontant og smeltede mit hjerte. Århhhh...
 
Jeg er virkelig spændt på resultatet af fotolærredet. Vi har ikke prøvet at få forstørret nogle billeder op før. Men regner med at det er i tip top, trustpilot giver i hvert fald et ret godt udgangspunkt.
Måske vi skal have en del flere fotolærreder i hjemmet, eller plakater? Og egentlig er det nu også en super idé som gave.

Hvor det kommer op og hænge vil i snart få at se, altså når det lige er kommet hjem med posten. 
Jeg glæder mig!



Indlægget bringes i samarbejde med SUMOpix

Ingen kommentarer: