onsdag den 20. november 2013

En tilskadekommen lille mus..

Jeg er jo som tidligere nævnt i fuld gang med at læse til eksamen. En ret stor en af slagsen og bruger derfor meget tid på at læse. Men midt i al den læsning er der også små 'pauser', for ikke at blive helt omtumlet i hovedet. 

Pausen for i dag var planlagt til en omgang oprydning og rengøring i soveværelset, så jeg kunne få taget billeder af vores nye yndlingsbillede her i huset, og lagt det på bloggen. 
Dog tager livet sine små omveje til tider og dagen i dag er i stedet blevet brugt på lidt læsning og masser af hygge med en ret så 'handicappet' lille fis.

Kort forinden hun blev hentet i går tabte et andet vuggestuebarn ved et uheld, et kasseapparat lige ned på min lillemus' storetå.. :( Puha, hun var bare så ked af det. Åhh det har gjort så ondt!

Og natten måtte hun tilbringe i sengen hos mor og far, med Panodil så ofte det var muligt, tårer ned af kinderne og rystelser i kroppen fordi det gjorde så ondt. Av av mit moderhjerte. 
At ligge der og kigge på det lille væsen, der rystede og græd noget så hjerteskærende, og vide at jeg ikke kunne tage smerten fra hende. Øv det er ikke lige det sjoveste i verdenen. 

Heldigvis gjorde natten hende godt trods alt. Og selvom hun stadig har ret så ondt, så kan hun nu grine og humpe rundt. Men selvsagt så er den planlagte rengøring og fotografering blevet begrænset til hygge om hende og billeder af min super seje lille fis, mens vi ser Madagaskar 3 og spiser rugbrødsmadder. 

Glædelig onsdag :)

 

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

AV AV AV AV!!!
Den stakkel, det gør bare så ondt med sådan en sort/blå negle, har selv prøvet og haft sådan en på storetåen også og hold da op det bankede bare afsted i foden som om at tåen var faldet af!
Håber snart hun slipper for smerten :-)
Kh Sabrina