fredag den 1. november 2013

En spændende uge..

Også vi blev ramt af den famøse oktober storm. Det gik værst ud over ungernes gyngestativ, der valgte at kaste sig ned i skjul ;) Heldigvis skete der intet andet, og for det er jeg ganske taknemmelig.

Fnisen er blevet så stor. Hun er min lille hjælper både ude og hjemme. En morsom lille personlighed, det er intet mindre end fantastisk at se hende udvikle sig!

I denne uge havde jeg i øvrigt min første eksamen (på svensk!!!! *eeek*) men det gik strålende. Bestod med bravur og kan nu se frem til en fysiologi eksamen om 3,5 uge.. eeeek igen... terpe terpe terpe...

Og endelig er julen også kommet til de svenske butikker. Hvor herlige er mine nye håndsæber ikke? En med æble/kanel duft og en med peberkage duft. Det var kærlighed ved første blik siger jeg jer ;-)
Ungerne bliver heller ikke snydt for lidt juleshoppen, en chokolade kalender til dem begge fandt jeg også. Det hører til  vores juletraditioner.

Jeg kan næsten dufte julen nu... uhmmmm!!

2 kommentarer:

Bex sagde ...

Nej hvor skægt med sæbe med peberkageduft! :D Only in Sweden, tror jeg ;)

Freya sagde ...

Ja det er det nok, de er fjollede nok til at finde på sådan et påfund. ;)