tirsdag den 22. oktober 2013

Så tyst... Og lidt shopping.

Der er stille på bloggen for tiden. Og det er der en god grund til. Vi har nemlig ingen computeradgang for tiden.
For godt og vel 2 mdr siden gik min bærbar helt kold og måtte desværre aflives, r.i.p. Og for næsten en mdr. siden gik strømforsyningen til mandens bærbar kold og er sendt til reparation. Men sådan noget kan jo tage evigheder, så vi lever et meget begrænset online liv for tiden. + jeg har min første eksamen om kun en uges tid! (Wish me luck)

Tilgengæld er der så mere tid til at shoppe og hygge med ungerne. Og da December nærmer sig med hastige skridt, var pigerne med ude og købe årets jule-og nytårsoutfits. Det hører sig til at få en ny fin kjole til jul :)


I samme omgang faldt jeg også over et juleduftlys, der kan sprede kanel og æbleduft i hjemmet når julen sætter ind. Bliver jule-skønt!!


Og nu vil jeg igen hoppe tilbage til mine bøger og noter, så jeg bliver klar til på mandag. 

Happy tirsdag :)








.

Ingen kommentarer: