fredag den 27. september 2013

Overspringshandling og mandags-fredag...


Midt i min læsning i dag, fik jeg lyst til at hækle lidt mere. Det blev til en lille fin svamperangle til den lille Alberte. Hende der også får legemaden.
Er den ikke sød??



Og så til en masse 'mandagssnak'.. For selvom kalenderen siger fredag, føles det som mandag i dag. I ved nok, sådan en dag hvor tingene går i fisk og døgnet bare gerne må skifte dato snarest..

Det startede med at bilen skulle til syn. Og ja jeg er tydeligvis forbandet på det punkt. Den eneste gang dytten ikke er gået igennem nogensinde, var det mig der kørte den til syn (det er flere år siden). I år var jeg nødt til at gøre det og voilá - 1 fejl der var 'grum' nok til at dytten dumpede synet.. Møg!! 

Og for at det ikke skulle være løgn havde jeg fuldstændig svedt min kode til visakortet ud da jeg står foran kortterminalen og skal betale. Pinligt med ekstra meget pinligt på.
Så jeg måtte blinke meget sødt, med laaaange øjenvipper og tigge om at køre hjem, for at finde koden frem og komme tilbage og betale. Gudskelov sagde han ok til det, men han havde vist heller ikke noget andet valg haha. Jeg kunne virkelig have gravet mig ned!

Derudover har vi fået billederne hjem af pigerne. Eller dvs. fællesbillederne. For de har åbenbart kun fået taget gruppebillede i år. Ret irriterende når man havde regnet med portrætbilleder (det har der været alle andre år og det har ikke været nævnt at det var sparet væk). 
Så vi må selv i gang her i weekenden. 

Desværre er lillepigens gruppebillede endt ud en katastrofe.. De er 3 voksne og 10 børn på stuen. Ud af dem kigger 5 unger og 1 voksen helt væk. Come on... Nok kan det være svært at styre små krudtugler, men det her resultat er virkelig under al kritik.. 
Der har aldrig været færre børn på stuen end i år og jeg nægter at tro at det ikke havde kunnet lade sig gøre at få et der bare var en brøkdel bedre... Men sket er sket og jeg kan så prise mig lykkelig for at netop mit yngel sidder og kigger direkte ind i linsen. ;-)

Jeg håber resten af fredagen forløber uden flere skøre indslag...
God weekend (yay jeg fylder 30 på søndag!!!!)! <3

1 kommentar:

Line sagde ...

Åh nej ikke en af de dage. Men så kan det kun blive bedre :-)
Fin rangle. Hvis det var mig ville det tage flere uger at lave sådan en.

Hilsen Line / enjoybeingduen.blogspot.dk