torsdag den 19. september 2013

'Get to know me' blogleg...

En lille hygsom 'blogleg' på denne smukke torsdag. Jeg stødte på denne lille søde liste hos en anden blogger og tænkte at den var da fin når nu kreativiteten er lidt nede grundet travlhed og stress. (ja det er hårdt at starte i skole haha).. So here goes :-)

1. Kan du lide kinesisk mad?
- Njaa.. En lille smule af det måske. Er ikke så meget til asiatisk mad i det hele taget.
 
2. Kan du lide kaffe?
- JA..!! Jeg elsker især duften af kaffe. Men skal jeg drikke det foretækker jeg kaffen i form af enten en lækker mocca eller cappuccino. :-)
 
3. Sover du på en speciel måde?
- Ja. Sådan halvt på siden, med en dyne mellem benene og en hovedpude mellem armene.
 
4. Kan du spille poker?
- Nej.
 
5. Vil du have børn?
- Ja. Jeg har allerede 2 helt fantastiske tøser.
 
6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja. En enkelt gang.

 
7. Foretrækker du havet eller en pool?
-Det kommer sørme an på hvor havet ligger og hvordan poolen ser ud. Jeg gider dog ikke havet i det nordlige Europa, ellers tak.
 
8. Hvad bruger du flest penge på?
- Mad og alm. dagligdags indkøb... ;-)
 
9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Uha der er en del. Gilmore Girls, Vikings, Game of Thrones, Scrubs, Big Bang Theory, Dexter, Spise med Price (yup...true)... Hmmm har jeg glemt nogle??
 
10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- Min mand.. Og så ungerne, især den yngste er en klovn!
 
11. Hvordan er din ringetone?
- Det er en Samsung og den hedder Drifting downstream.. Undtagen når det er manden der ringer, han har fået sin egen private ringetone.
 
12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Ja. :)
 
13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Den er lavet af træ, købt i ikea, kan vippe frem og tilbage og er til børn. Og så ligner den en elg.
 
14. Flirter du meget?
- Nej. Det skulle da så kun være med manden.
 
15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja. Og har også måtte gøre brug af den viden en enkelt gang i de år jeg har haft kørekort.
 
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Jeg er i gang med 4. og sidste bog i Twilight sagaen.
  
17. Læser du avis?
- Nej. Det siger mig intet og avisen gør ens fingre sorte!
  
18. Synger du i bilen?
- Ja! Altid..
 
19. Kan du danse tango?
- Nej, men det kunne være fedt at lære.
 
20. Er du glad?
- For det meste. :-) Life is good most days!


Ingen kommentarer: