tirsdag den 24. september 2013

Det' sørme, det' sandt..

Det er snart jul!! (jep jeg er en juletosse...)

I dag er der 3 mdr. til juleaften og dvs. kun lidt over 2 mdr. til julemåneden sætter ind (og jeg med fuld tilladelse af 'Grinchen' i hjemmet, høhø, kan pynte op og spille julesange.). 
Ihhhhhh hvor jeg glæder mig. 
Foråret er dejligt, sommeren er skøn, efteråret er smukt, men intet slår min sitrende juleglæde i hjertet nu vi nærmer os! Jeg tænker allerede på jul, kigger jul på pinterest, drømmer om vores jul i år. Flere af ungernes gaver er allerede på plads + de fleste af deres kalendergaver! Julen kan slet ikke komme hurtigt nok. Og når den så endelig er her, så flyver tiden pludselig forbi med lynets hast.

I år vil vi holde en dejlig dansk/svensk jul i hjemmet, nu vi endelig har både stue og spisestue. Helt stille og roligt, kun os selv, en jul i vores tempo. Lækker mad, god musik, leende unger, Disney's juleshow, juletræ og forhåbentlig lyden af snefnug der daler mod jorden. Det bliver intet mindre end fantastisk!!

Sidste år fik vi en ekstra logerende i julen. Mon han også kommer i år?? ;-)

2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Julen er skøn, bare ikke alt det sne-kaos på vejene!

Det gik også op for mig i morges at der er 3 måneder til jule aften, men at der så kun er 2 måneder til at krøltoppen skal have pakke kalender, PUHA jeg føler mig bagud.. heldigvis gik jeg igang med at skrive en seddel om hvad jeg skulle købe, er kommet helt frem til 20 gaver, men mangler 4!
STRESS! :D
Kh Sabrina

Charlotte sagde ...

JUBIIII!!! Er også stor elsker af julen!!! Der findes ikke noget bedre!!! ELSKER december måned, men ja den suser bare af sted!