tirsdag den 3. september 2013

Den dejligste tirsdag i 100 år..

I går var en rigtig mandag MANDAG. 
Du ved, en af de dage hvor ulykkerne regner ned over en, ungerne er skrigende og sure, og intet går som det skal. Man har egentlig bare lyst til at ligge sig i sengen og først stå op når dagen er omme. Sådan en mandag havde jeg i går. Øv siger jeg bare. 

Men efter regn (og i går regnede det non-stop!!) kommer altid sol, heldigvis. Og sikken fantastisk tirsdag at vågne op til. Solen skinner fra en skyfri himmel, ungerne artede sig til morgen og der er en særlig stemning over dagen. Måske fordi dagen i dag virkelig skriger efterår. Det kan fornemmes, duftes og næsten føles på. Min solsikke hilser også dagen velkommen. 



Så glædelig tirsdag herfra. May the force be with you. 
(ja min hubby og jeg er i gang med at se Star Wars filmene 1-6 i disse dage. Så hygsomt ;-) )

Ingen kommentarer: