onsdag den 11. september 2013

Dejlig onsdag.

Det er en dejlig onsdag i dag. 
Dels fordi ungerne blev sendt afsted i inst. med deres fine tøj. Det årlige foto skulle tages og traditionen tro er de klædt i pompdelux. Er såååå spændt på at se billederne om en måneds tid. 

Og så dels fordi jeg ikke behøver kæmpe med den der dumme socialfobi i dag. Jeg har kun skole mandage og tirsdage. Hvilket betyder jeg sov dejligt i nats. Yay.
Tilgengæld sidder jeg og slaver over lektierne, som er et stort virvar af latinske betegnelser, der skal kunnes i søvne, når jeg møder igen på mandag. Vi er i gang med rygraden, skulderbladet og kravebenet. + de tilhørende muskler. Spændende og ganske udmattende!



Glædelig onsdag :)






.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Åh ha, husker tydelig latin-terperiet, da jeg skulle til anatomiprøve på ergo-studiet. Det bliver aldrig min stærke side ;)


- Anne

Freya sagde ...

Jeg har også på fornemmelsen at mine fremtidige mareridt bl.a. vil indeholde ryghvirvler der jager mig haha ;-)