onsdag den 7. august 2013

Smukke Öland...

Et par dage efter turen til Ullared, pakkede vi bilen og kørte nordøst på. Destinationen var Öland og Eriksöre camping, en 4 stjernet lækker plads. Det var en lang køretur (4 timer), men frem det kom vi da. Vi kørte igennem den smukkeste natur. Det var som at køre forbi/igennem 'the shire' (hvis nogle kender til ringenes herre filmene). Landskabet er helt unik og så fantastisk.  

Målet for en tur derop var en dag i Ölands dyre- og forlystelsespark. En super tur, de har jo alt. Dinoland, badeland, forlystelsespark og en stor zoo med mange dyr fra hele verdenen. Bl.a. tigere, løver, chimpanser, krybdyr, kameler, lemurer, fugle, zebraer osv. Lidt pebret indgangspris til parken, men bestemt alle pengene værd. Bullerbassen elskede det!!

På campingpladsen hyggede vi også. 
Vi hilste bl.a. på maskotten, legede med vand, spiste is, gik ture ved stranden og spillede minigolf.




4 kommentarer:

Bex sagde ...

Skønne skønne sommerbilleder, ser fantastisk hyggeligt ud! :)

Freya sagde ...

Tak.. Det var også virkelig en vidunderlig tur.. Jeg kan slet ikke komme mig over den smukke natur haha..

Bex sagde ...

Jeg drømmer også om sådan en ødegårds/skærgårdsferie eller en tur til Norge. Det vil jeg meget hellere end til varme lande, haha! :D

Freya sagde ...

Ja ikk.. Og når temp. er lige så voldsom herhjemme, ser jeg slet ingen grund til at smutte ned til +40 grader. Nej ellers tak! ;) Skøn natur i norden, det er afslappende!