torsdag den 27. juni 2013

Og det virker...

Jeg må indrømme jeg er ret begejstret for at være med i den her Vanish kampagne som buzzador.

For et par dage siden kom den store i børnehave med hvide leggings. Men da hun kom hjem, havde de store røde ketchup pletter på begge ben. Jeg vidste at min pakke med vanish var på vej, så jeg gemte dem, i stedet for at kyle dem i vaskemaskinen med det samme. 
I dag ville jeg så afprøve, om vanish produkterne kunne fjerne ketchup pletterne, og jeg er vild med resultatet. Selvom pletterne var flere dage gamle, så tog den flydende vanish dem sørme. =D
Første test var en succes!

 Skyggen driller lidt på efter billedet, der er faktisk ingen plet tilbage ;-)


Senere på aftenen lavede jeg en test mere på et stykke stof, jeg havde fyldt med grumme pletter.
Resultatet var forrygende, jeg havde virkelig ingen forventninger til det. Reklamerne i tv lover jo altid så meget, og jeg er vist ret skeptisk af natur ;-)
Men det her er uden tvivl et produkt jeg vil blive ved med at købe.


 Jeg bliver ikke betalt for at teste vanish, jeg gør det for morsomhedens og interessens skyld som buzzador. Mine holdninger til produktet jeg tester er mine egne og kun mine.


Ingen kommentarer: