lørdag den 22. juni 2013

Dagen derpå..

Det var så vores første rigtige midsommer fejring. På ægte svensk manér!
Og mens kvinderne, dvs. mig, mig og mig - ordnede alt indenfor, stod herrerne udenfor med en øl i hånden og viste deres mandighed ved at passe grillen.
Der var vanvittigt meget mad og det smagte så utroligt godt i tror det er 'løvn' ;-)
Efter maden stod den på whisky (igen til de meget mandige mandfolk) og jordbær med fløde.

Jeg tror vi bliver nødt til at holde fast i denne midsommer tradition - den er alt for hyggelig!


Her dagen derpå er vejret gråt og trist. Men en stor morgenmad gør alle godt - så nybagte boller, pandekager, røræg, melon osv. var lige det der manglede ovenpå i går. 
Gæsterne er lige taget hjem og jeg vil tillade mig selv at flade lidt ud med en god bog.

Kan i have en rigtig glædelig lørdag derude =)

1 kommentar:

Bex sagde ...

Det lyder altså lækkert og super hyggeligt :)