fredag den 3. maj 2013

Umulige gaveønsker...

Der er mindre end 1 mdr. til vores yngste fylder 2. Og tankerne kører på højtryk. For hvad søren giver man barnet der har alt??! Og det hun ikke har, har storesøster og låner gerne ud.
Det er ren mission impossible.

Men jeg har haft hjernen i blød og har fundet lidt, men godt. 
Ting hun godt kunne bruge.. :-)

Nr. 1 - En trehjulet cykel med lad
Nr. 2 - merchandise til 'Timmy Lam' (hun er MEGET glad for ham, så dukker, legetøj og film ect. Set i fætter BR)
Nr. 3 - En fjällräven mini i gul eller lyserød (storesøster har jo en i lilla, og Matilde er vist misundelig) 
Nr. 4 - totte og lotte bøger: 'Lottes værksted', 'Totte og katten Kisser', 'Totte er lille'
Nr. 5 - Bamse pegebog: 'Alle bamses ting'
Nr. 6 - En legedoktor taske 
Nr. 7 - Tøj og body's str. +92 
Nr. 8 - Schleich-dyr: fx. hunde, katte, køer, grise, heste, ænder (bondegårdsdyr)

 
Hun er ellers en skarp bette en.. Hun har meget længe selv kunne tage sit tøj (og overtøj) af og på. Kan styre ipad'en uden problemer og hun sætter selv dvd'er på og ligger brugte på plads.. Selv oprydning gør hun helt spontant af sig selv. Bare for at nævne nogle få af min bettefis' udviklinger..

Så skidt pyt med at hun stadig ikke snakker og først den 1. maj (26 dage inden hun fylder 2) sagde mor ;-) Jeg er SÅ stolt af min lille 2-sprogede fidus <3

1 kommentar:

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Jeg synes det er en rigtig god ønskeseddel. Min Carla på 20 måneder rydder absolut ikke op uden at blive opfordret til det, så det kan du helt sikkert godt være stolt af:-) Til gengæld snakker hun som et vandfald.
K.h.
Christina