fredag den 25. januar 2013

En fest på tegnebrættet..

Det at fylde 30 har jeg hørt skal fejres.. Og når det nu er mig der fylder 30 senere i år, skal det gøres med et farverigt og fantasifuldt tema. 

Det kræver tid og planlægning, især når den skal holdes på en ikke fødselsdags-dag meget tidligere end jeg ellers ville.. Man må jo også passe på at alle stadig har deres hoveder til dagen og når hertil til tiden...

Mon du kan gætte hvilket tema den bliver?? :)


De første rekvisitter er blevet skabt... Jeg glæder mig!

4 kommentarer:

Louise sagde ...

no clue... - Men er nok også en skovl til sådan noget... ;) :P Men fint og spændende ser det ud. - Super fine pile! :) hvordan har du lavet dem? :)

Freya sagde ...

de er lavet af helt alm. pap :) og tegnet i fri hånd, bagefter malet.. de skal sættes på et træ og pege alle mulige steder hen :)

Bex sagde ...

Det er da alice i eventyrland!!! og jeg glæder mig helt vildt til at se mere!!! :) :)

Freya sagde ...

Ja det er da.. :D Jeg glæder mig også helt vildt.. Det bliver med kostumer und alles yay!