torsdag den 17. januar 2013

Day 7...

Jeg er ramt.. Hårdt ramt! Ungerne har smittet mig med deres institutions-snue. Øv den er grum og gør ondt i kroppen.. Så jeg skal sove sove sove mens de er afsted, ellers er der intet overskud parat når de kommer hjem.. (det bliver en lang eftermiddag/aften tror jeg....)

 Så i dag vil jeg vise lidt billeder min kære mand har taget fra Bangladesh. 
Det er virkelig uhumske forhold! Presenninger som boliger, beskidt overalt og luften er tyk af os og smog!
Bangladesh er blandt verdens 5 fattigste  lande. De er naturkatastrofernes faste 'havn'.. Befolkningstætheden er 1015 mennesker pr. km2. I Danmark er den ca. 129 pr. km2. 
Så jeg er lige lidt ekstra glad for min dyne, i min seng, der står i mit hus! Den luksus findes ikke blandt den almene bengaler dernede.









2 kommentarer:

Bex sagde ...

Ja vi er heldige at være født og bo i rige lande - man får lige sat det hele i perspektiv. Må være både spændendende og skræmmende, sådan en rejse.
Og god bedring til dig!!!! :/

Freya sagde ...

Jeg tror også det kom lidt bag på ham, på trods af research..
Og tusind tak.. :)