søndag den 20. januar 2013

Day 10... Underlige børn!

Eller måske jeg hellere skulle sige underligt barn. For sådan et eksemplar har jeg.
Hun hader kage/søde sager i enhver afskygning!!!
I dag ville jeg score nogle billige morpoint, så jeg købte for første gang et par mælkesnitter til dem.
Den store har smagt dem før og elsker generelt alt sødt. Men det var den lilles 'jomfru'snitte. Ak og ve, den røg ikke indenbords! 

Jeg har endnu ikke stødt på noget kageværk hun kunne lide. Om det så er pandekager, hjemmebag eller købte sager, hun giller det inte!!! 
Meget meget mystisk, men dejligt barn hihi.. :)

 Måske kender i også til nogle børn underlige 'vaner'.. Det er altid hyggeligt  at høre om!!

1 kommentar:

Anna sagde ...

Hehe det er da kun dejligt ;)
Så er der mere til jer andre, ej :P