søndag den 11. november 2012

Walk-in closet..

Det er en meget simpel og alligevel kreativ måde at få lavet et fint walk-in closet til barbie. Her ret så farverig (fordi vi elsker farver og liv i huset), men en simpel afdæmpet farve ville også se super godt ud..
Idéen er (som oftest) inspireret af noget jeg har set på pinterest.

Der er brugt:
- limpistol
- bølgepap
- tændstiksæsker
- træpinde
- maling
- lidt pyntegejl af egen lyst og humør :-)


- Skillevægge og hylder er lavet af bølgepap. Klippet til, malet og sat fast med en limpistol.
Nogle steder dog aftivet lidt med en malet træpind der er limet på bagefter.

- Skufferne er hvidmalede tændstiksæsker, også limet med limpistolen. Derpå limet små fine hjerteperler fra truntens eget perlelager.

- Bøjlestangen er lavet af en malet træpind. limet fast med et par store hama perler.

- Krogene (som er de eneste jeg har fundet der var små nok, stærke nok og ikke mindst billige nok) er fra stof og stil. tror det var 6 kr. for 6 hager.

- Spejlet er lavet af noget spejlhalløj til babyer ;) Rundt om pyntet med palietter og lidt glitterlim.

- Bøjlerne er hjemmelavet. Noget tykt 'ståltråd' og så ellers i gang med små bidetænger, blyanter til hjørner og hvad man ellers kan finde på..

Hvis jeg har glemt noget eller der skal mere detalje på så hiv fat i mig.. Jeg hjælper hjertens gerne :)


Egentlig er det noget morsomt jeg sidder i dag og ævler lidt om dette mini Barbie walk-in closet.. 
For ude i virkeligheden er mit eget voksen-size walk-in closet så færdigt, at manden lægger gulv i det i dag! Behøver jeg nævne jeg er en happy happy woman?? :)

Glædelig søndag!!

2 kommentarer:

Elena - Cupcake By Me sagde ...

Mange tak for indlægget! Tror at jeg skal benytter mig at din "opskrift" en dag senere :))

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er det dog bedårende - jeg ville have elsket at have sådan et som barn :D

- Anne