søndag den 28. oktober 2012

Velkommen vintertid...

Og hurra for MEGET friske unger sådan en søndag morgen ;)

Der har været stille på bloggen et godt stykke tid, bloggelysten er røget sig en tur. Og med syge unger konstant (for ikke at tale om jeg også selv lige har været ramt), er overskuddet gået til at rigtig hyggenusse med ungerne. Ikke engang noget kreativt har jeg fået lavet.
Jeg bruger megen tid på at tænke på jul, kalendergaver, adventsgaver, julegaver osv. Hvad vi skal nå i december og hvor meget jeg glæder mig! Julen må være den dejligste tid på året!!
Glædelig 1. Dag i vinterhalvåret....

2 kommentarer:

Bex sagde ...

Jeg har savnet din blogging :-) håber I alle er ved at være ovenpå :)

A + K = ♥ sagde ...

Jeg er også helt juletosset og tænker også konstant i julegaver, kalenderpakker til min kærestes kalender, julemusik og julemad :D Det er simpelthen det bedste.

- Anne