mandag den 17. september 2012

Når man ikke kan vente..

De sidste 2 uger har julens særlige kildrende fornemmelse indfundet sig i min krop. Og jeg har på fornemmelsen jeg ikke er alene om at glæde mig som et lille barn.
Jeg knuselsker simpelthen den tid på året.. Du kære gamle jul.
Jeg prøver ihærdigt at holde følelserne og savnet lidt på afstand, ellers når man ofte at blive lidt juletræt i dec. måned!!
Men for søren hvor jeg glæder mig, selv den store er begyndt at tale om jul.

Vi glæder os.. :-)

(måtte lige få lidt jul ud af kroppen så jeg kan overleve indtil december)

2 kommentarer:

Livet i Troldehulen sagde ...

Årh det kunne have vret mig der skrev dette indlæg! ;) Jeg elsker JULEN, og omkring hver august begynder jeg også at se fremad mod jul :) Så nej du er absolut ikke alene :)

Freya sagde ...

Dejligt vi kan være flere om at glæde os.. Den jul kan slet ikke komme hurtigt nok!!