mandag den 24. september 2012

Mayday, SOS, Hilfe...

Det der med eksterne harddiske er da super smart når man har noget der ligner 5 mill. billeder af ungerne osv. Og de ikke alle skal ligge på computeren.
Det er knapt så smart når man ikke har en backup disk og den nuværende (med alle billeder EVER på!!!!!) går i selvsving og ikke vil længere.

F.U.C.K. 

Er dybt dybt ulykkelig over det og håber alle billeder kan reddes, men det sætter en kæmpe stopper på humøret. Så indtil jeg er ude af min krise går jeg i Sad-face-mode. 
Hav altid backup's af jeres backup's folkens.. 

Typisk mandag karma! Æv..



6 kommentarer:

Theresa Søvsø sagde ...

Ahhh sikke noget lort :(

Håber alle billederne kan reddes!!

KRAM

Livet i Troldehulen sagde ...

Åh nej! Enhver mors mareridt :( Jeg krydser fingre for at billederne kan reddes! Stort kram fra mig til dig!

MB sagde ...

Øv! håber de kommer ud i sikkerhed, jeg har lidt paranoia over det, så jeg har uploadet alt (et album for hver måned ca. ) til pixum, så jeg kan fremkalde dem, hvis de skulle forsvinde i digital form, plus en dvd med billeder "on the side" og så selvfølgelig dem på computeren, mistede næsten de fleste babybilleder engang, så forsøger at gardere mig nu.

Freya sagde ...

Tak for krammene.. De varmer utroligt meget!
Har rendt rundt hele dagen med en tåge om hovedet. Er super ulykkelig over det. Men min dejlige computer nørdede mand gør virkelig alt for at redde indholdet på den. <3
Og nu taler vi om at købe os ind på noget online værk, så man også har sine uerstattelige ting gemt et andet sted end hjemmet. Hvis der skulle opstå ildebrand fx.!
Øv en møg mandag :(

Bex sagde ...

Tis og gøjemøg!!! Håber det er til at redde!!!

Kathrine sagde ...

Neeej hvor træls!!!! Håber de kan reddes! Og ellers har du jo heldigvis bare lidt af dem herinde på bloggen, så de ligger jo i en picasa, hvis det kan trøste dig lidt?