torsdag den 13. september 2012

Jeg kaster mig ud i det..


Til lille fætter Liam's dåb hæklede jeg en elefant til ham. Eigil kom den til at hedde, virkelig cute, min første hæklede bamse - 'Made with 100% love'!! Og den var faktisk vellykket.

Og så modtog jeg 2 virkelig smukke hæklede cupcakes fra Elena, som er så utroligt dygtig til det dersens hækleværk. Bare man var lige så dygtig *suk*.. Hun kan virkelig sit kram!

Men nu har jeg fået blod på tanden. Jeg vil lære, hækle mere og glæde børn rundt omkring. Ikke kun mine egne, men også familiens, vuggestuens og måske længere ud i verdenen.. Og det skal denne bog hjælpe mig i gang med.. For let's face it, ingen børn gider vist have en kartoffel/pandekage/tortilla-varmer haha..!

Buller har allerede bestilt et stk's blå robot. Og lille fnisen skal have en lyserød. Man må vel starte med sit eget yngel.. ;-)

Jeg er excited!!


2 kommentarer:

Anna sagde ...

Hvor dejligt at du har fået blod på tanden :)
Jeg vil også vildt gerne lære at hækle!

Freya sagde ...

Ja det er super hyggeligt.. Jeg startede min debut ud med at se youtube videoer. Så lærer man hurtigt the basic :)