mandag den 3. september 2012

'Host host'

Den sidder fast. Aldrig har jeg oplevet så standhaftig en influenza/snue ting som denne. Ungerne er fint kommet over deres, mens de sølle voksne stadig har meget ømme halse og kan føle sygdommen rase i kroppen. Øv!!
 Så vi lever af the i øjeblikket. Min favorit er denne.


Jeg har dog i sygdommens vildelse, fået gjort min returpakke til Cupcake By Me færdig.
Havde tilmeldt mig en pakkeleg her i blogland. Og jeg modtog denne fine pakke fra Elena.
Og nu får hun så denne tilbage. Håber den bringer glæde når den når frem :)


Happy monday! I dag består min af pillecocktails og varm the. Ungerne er jo hjemme i dag. Vi må finde lidt kreativt at kaste os ud i..

1 kommentar:

Elena - Cupcake By Me sagde ...

Din fine pakke blev modtaget i dag - 1000 tak for gaver! Vidste ikke at du var syg, og da jeg har været væk fra bloggen i en uge så kunne jeg ikke blive updateret. Men nu har jeg meldt mig som fast læser på din blog og glæder mig til at følge med! :o)