mandag den 27. august 2012

På trods af masser af sygdom..

Har det vist sig at blive en helt dejlig mandag alligevel.
Jeg havde tilmeldt mig en pakkeleg hos Cupcake By Me og i dag modtog jeg den fineste lille pakke med et meget sødt kort til...

Pakken indeholdt de sødeste sager til mine 2 tøsepiger. Specielt de smukke hæklede cupcakes har vakt stor glæde hos banditterne. Så meget at trods snottede næser og feber, skulle vi da liiiiige lege bageri, nu vi har de smukkeste kager i byen.


Tusind tak for den fine pakke Elena. Den er vi meget glade for.

Nu vil jeg prøve at brænde min influenza/snue/feber væk og gå i tænkeboks for at sende en (forhåbentlig) lige så speciel og glædelig pakke retur.

Se lige de fine sager.. We love it!




3 kommentarer:

Fjolleaber&tigermunde sagde ...

Hvor er de kære!
God bedring, håber ikke de andre har været alt for hårde ved dig :)

Bex sagde ...

super fine cupcakes!!
god bedring til jer! <3

Unknown sagde ...

Hej!
Jeg er blevet ret vild med din blog, og håber du at du er med på at følges?

http://highhopes-camilla.blogspot.dk/

-Kys