mandag den 13. august 2012

En af de der dage..

I dag er begyndelsen på en ny hverdag for bettefnisen. I dag er hendes første dag i vuggestuen. En dag jeg altid vil huske.

Det er skønt hun endelig kommer ud og kan få styrket sin selvstændighed og sociale færdigheder. Men jøsses hvor er det hårdt at skulle give slip på hende efter så lang tid sammen. Vi har været uadskillelige siden hun bare var en lille bunke celler der voksede i maven.
Jeg synes jo stadig hun er SÅ lille, min baby, mit sidste barn. Og selvom det er anden gang jeg skal aflevere mit yngel, er det slet ikke blevet nemmere!! (jeg tror vist jeg skal have en masse knus af unger og manden disse dage)

Hun er så dejlig en lille trold. Med tryk på lille, for hun vokser godt nok ikke meget i længden. Vi er stadig på 9-12 mdr. tøj. En bette 'lård' ;)

Længe har jeg også ventet med spænding på hendes hår ville vokse. Bliver hun mon også en krøltop ligesom hendes storesøster?? Med den store kom krøllerne lige omkring hendes 1år's fødselsdag, der var det tydeligt hun fik krøller.
Men fnisen har meget kortere hår og derfor først nu, nået en længde hvor man kan se resultatet i nakken. Og der kommer sørme de fineste krøller... I'm so happy <3







1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Hun er en smuk lille krøltop! Årh hvor jeg elsker krøller til børn :-)

God første dag i vuggeren til hende (og dig!)