torsdag den 2. august 2012

Campingferie #5


Billederne taler vist for sig selv. Naturligvis var vi også forbi Legoland en tur når nu vi boede side om side med det eventyrlige land. Og det var, på trods af højsæsonen, virkelig hyggeligt. 
Den længste kø vi stod i varede ca. et kvarter, så det var til at overkomme. Nogle var vi allerede igennem efter 5 min. Yay.. Buller elskede det og den yngste fik også prøvet et par ting med sin far. Men øv det skal koste en halv bondegård at komme ind.
Dagen efter smuttede vi hjem til Skåne igen, så det var en perfekt afslutning på en skøn uge i Jylland.

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Dejlige billeder - jeg elsker Legoland :-)

Hvis man vil spare lidt, kan det godt betale sig at holde øje med Fakta og Kvicklys tilbudsaviser, de kører tit noget hvor børn kan komme gratis ind ved at medbringe en tegning. De har også nogle gange sådan nogen oplevelsespakker for 2 voksne og 2 børn inkl. en is + hotdog eller sodavand - til en fast pris der er lidt lavere end normalt :-)

Freya sagde ...

Vi betalte kun for voksne selv (men det er godt nok også dyrt!!!).
Legoland vil nemlig gerne have svenskerne over, så der er mange produkter i vores butikker med gratis børnebillet på :-)
Manden var helt vild fordi der var så meget med star wars haha.. Næsten mere end barnet :p

Bex sagde ...

Åh, jeg vil så vildt gerne i Legoland med min kæreste, jeg har ikke været der i 11 år, men jeg elskede det bare. Og vi er begge kæmpe legebørn :)

Ja, det er dyrt, men Tivoli i København er endnu dyrere - og ikke lige så sjovt og flot :)

Freya sagde ...

Nej jeg er heller ikke til tivoli selv.. Og har aldrig været det! Så der er vi kun hvis vi skal se juleudstillingen (og det sker vist en gang hvert årti haha).