torsdag den 19. juli 2012

Problemløsning for den uorganiserede (mig!!)...

Jeg elsker at tage billeder. Og tager MANGE af alt muligt, specielt ungerne.
Men får aldrig bestilt dem til udprintning og har ærligt talt hverken plads eller lyst til ordne og opbevare 394 halvkedelige fotoalbums i mit hjem..
Så nu har vi (eller jeg... haha) taget en beslutning og fundet en løsning på problemet. Fotobogen flytter ind i vores hjem. Pigernes første år, ferier, specielle events osv. bliver udgivet.
Nu glæder jeg mig bare til at modtage dem :-) En hyggelig måde at forevige sine billeder på!





2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Sikke en god ide :-)

Dyreglad-pige sagde ...

Det var da en god ide, og en god og fin løsning med billederne(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com