onsdag den 11. juli 2012

Min last..

Kreativiteten kræver mange ofre. Og en af mine store laster er scrap-agtige ting og projekter!

Længe har jeg sukket og savlet over de fantastiske SMASH produkter. Savnet blev ikke mindre da jeg først læste om Louises bestilling og senere så resultatet
Så i dag kastede jeg en lille smule penge mod problemet. Det var faktisk voldsomt billigt inkl. porto. Takket være den dejligste scrappemor ;-) (tak for hjælpen sødeste!)

Har lovet at flashe hvad det lige blev til i denne omgang (for kender jeg mig selv ret, er det ikke sidste omgang!)


Nøj hvor jeg glæder mig!! Det er næsten bedre end at have fødselsdag haha.. Men også kun næsten ;-)

12 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Jeg er også rigtig savlet over det. Men jeg tager mig aldrig sammen at købe dem. :)

Freya sagde ...

Så sparer du i hvert fald lidt penge ;-)
Faktisk har jeg lavet en junk-journal selv. Smash'en er meget pænere, men man kan sagtens lave en udenmærket en selv :-) Jeg har bare brugt alle de scrappapirer, jeg ved jeg aldrig får brugt ellers.
Måske det var en idé for dig.
Knus!

Julie Viktoria sagde ...

Ja, jeg har kigget det på ebay.dk.. :) Jeg skal jo spare lidt penge til ferie. Vi skal drage til Norge på fredag i en uge. Vi er lige kommet hjem fra Italien. Så penge bruger mest til ferie. Så jeg har nok råd først i august. :)

Freya sagde ...

Det var også en masse dejlig ferie.. Og heldigvis er der ikke længe til august ;-)
Rigtig god ferie :)

Julie Viktoria sagde ...

Mange tak. :)
Bestilte du ting hos ebay.dk eller uk?

Freya sagde ...

Jeg bestilte gennem ek success i USA hvis det er smash du mener..
Tingene til min egen hjemmelavede bog ved jeg ikke hvor er fra. Det var bare rester jeg havde liggende :)

Anna sagde ...

Lækre SMASH sager :)
Ønsker jeg mig også.. Får det bare aldrig rigtig købt - så er der altid lige noget andet jeg mangler mere :P

Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

Anna sagde ...

Lækre SMASH sager :)
Ønsker jeg mig også.. Får det bare aldrig rigtig købt - så er der altid lige noget andet jeg mangler mere :P

Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

Anna sagde ...

Lækre SMASH sager :)
Ønsker jeg mig også.. Får det bare aldrig rigtig købt - så er der altid lige noget andet jeg mangler mere :P

Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

Louise sagde ...

åååårh!!! hvor er du sød Freya!!! :)

Og sikke da en masse lækre sager, du har fået snuppet! :) Kan godt forstå du glæder dig til at modtage! :)
Her gik der dog desværre 3,5 uge inden de dukkede op, men de var værd at vente på! :)

Freya sagde ...

Jeg glæder mig helt vildt til at få lidt lavet :)
Men kender godt det med at der er noget andet man hellere liiiige må have først..

Freya sagde ...

Det går nok med ventetiden ;-) Der er alligevel en masse ferie der optager tiden :D Så de er gået på 2 sek.