lørdag den 14. juli 2012

"Bedste" Buller ferie..

Mine dejlige unger er så heldige at være beriget med 2 skønne hold bedsteforældre. Og når man har ferie skal det jo udnyttes ;-)
Så onsdag til torsdag var ældste ynglet på overnatning og forkælelsestur hos sin farmor og farfar (og ynglings Mille)..


I går kom tullens mormor og morfar en tur forbi Skåne og med sig hjem igen tog de ynglet. Så i nat har hun sovet der. Hun er simpelthen sådan en hyggetrold når det gælder hendes bedsteforældre på begge sider :-) Det er virkelig dejligt <3


Under Skåne besøget tog vi ned til den skønne grønne oase i byen. Solen kiggede frem for en stund og det var virkelig herligt ovenpå en uge med masser af gråvejr og regn!

2 kommentarer:

Bex sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt! :) Jeg glæder mig også til at få børn der rigtig kan få glæde af deres bedsteforældre - og omvendt. Sådan har jeg nemlig ikke selv haft det.

Freya sagde ...

Det er virkelig guld værd med nogle tætte og dejlige bedsteforældre.
Jeg havde selv det tætte bånd med min farmor. En ubeskrivelig kærlighed. Og selvom det nu er 15-16 år siden hun forlod denne verden, er savnet utroligt højt!!
Allerede nu kan jeg se kærligheden i Claras øjne.. It's incredible :-)

(og jeg glæder mig til at se hvilke smukherlinger dig og kæresten kan fremtrylle ;) hehe )