onsdag den 6. juni 2012

Vores dag i billeder! (og fødselsdags treat..)

Ynglet kom hjem fra förskolan i går med et flag i hånden. 
De havde lavet fine flag dernede, da det i dag den 6. juni er sveriges fødselsdag aka. nationaldagen! 
Jeg har "instagrammet" vores helligdag en smule! 

Det lille svenske flag..

 Vi bager kanelsnegle...

 og sjove boller.

 En nu halvforkølet (igen!!!!!!) lillefnis puttes udenfor i barnevognen..

 Buller plukker en blomst til sin mor..

 Mine dejlige hvide syrener..

 Der gynges..

 
 Og rutches..

 

 Leges hent pinden med Emma...


Jeg fandt sørme en ægte 5-kløver!!!!!! 
(det 5. blad gemmer sig begved de 2 små.. Men det er der)

 Vi spiser frokost.. 
Dejlige avokado madder med grøntsags-stænger til ungerne i dag!
Jeg snuppede en hummus-tomatmad! Mums...


Vi hygger ved bordet..

 Og smager de nybagte boller..

Og sidst men ikke mindst, så er det faktisk også svigerfar's fødselsdag i dag.
I den anledning har vi en lille ekstra treat... ;)

Tillykke med dagen!!

 



5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hvor ser det brandhyggeligt ud - dejlige billeder :-)

Anonym sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud :)

Hvordan har du lavet bollerne? Det ser ud som 3 dele dej med 3 forskellige slags frugtfarve? Eller? jeg er ret sikker på, at mine unger ville elske den slags :)

Fjolleaber&tigermunde sagde ...

Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag:)

Anna sagde ...

Dejlige billeder :)
Hvor ser det hyggeligt ud!

Freya sagde ...

Det er lige præcis 3 dele dej i forskellig farve.. Det giver virkelig bonus point hos de små ;)