tirsdag den 12. juni 2012

Vi er nørder.... :o)

For ca. 2 år siden, blev vi fanget af et par DR lille-nørder herhjemme. 
Først var det Anders og Katrine der stjal vores hjerter, nu er det Kristian og Katrine (hende Katrine er supersej hvis du spørger buller og jeg kan jo kun give hende ret!!).

Derfor er det også helt fantastisk at DR har lagt lille-nørd afsnit ud som mp4 podcasts.
Nu har vi altid Lille-nørd med os på Ipad'en hvis vi skal nogle steder hen! 
(jeg synes det er super skønt og derfor må jeg bare lige dele tippet)


Tv er ikke altid skidt for børn og buller suger simpelthen lille-nørd viden til sig som en svamp. 
I går ved aftensmaden fik vi et helt foredrag om hvor og hvilke smagsløg vi har på tungen.. Det er sgu meget godt gået af en nylig 4-årig!:o)

Hurra for at være lillenørd!!




4 kommentarer:

Anna sagde ...

Vi elsker også Lille Nørd herhjemme!
Synes det er så godt, og ja selv jeg lærer en masse nyt :P

Freya sagde ...

Haha ja.. Lillenørd er bestemt også for store lillenørder.. Jeg ser også troligt med ;-)

Bex sagde ...

Ja, det er et hyggeligt program for børn :) Jeg har set bilen køre rundt i Århus flere gange :)
Men de stopper vist helt med Lille Nørd - øv øv....

Freya sagde ...

Ej det kan de da ikke.. DR skulle skamme sig hvis det er sandt :/ Men godt man kan købe dem på dvd så ;)