søndag den 17. juni 2012

Stille søndag..

Jeg er alene i dag. Eller ikke helt alene, har både hund, kat og yngsteynglet hos mig. Men de 2 der snakker som et vandfald er ikke hjemme.
Det er både godt og skidt. Godt fordi det gør ret ondt at tale, jeg prøver at brænde min virus væk med varm te igen i dag! Skidt fordi der næsten er FOR stille i det lille hjem (og jeg savner dem)!

Når man så sidder her alene i stilheden fordi både hund, kat og yngel sover, er der lige et øjebliks ro til at vise et par hyggebilleder.
Vi (læs buller) har malet masker...Det var virkelig herligt. Hun rendte rundt som en robot med både arme, ben og stemme da hun havde robot masken på.. Lille fjolle :o)


4 kommentarer:

Anna sagde ...

Lyder da hyggeligt med af lave masker :)
Maskerne er blevet rigtig fine.
Træls du stadig ikke er frisk, håber snart du er ovenpå. God bedring!

Kathrine sagde ...

Rigtig god bedring til dig søde! Træls med sygdom :-(

Og sikke nogle fine masker!

Theresa Søvsø sagde ...

God bedring søde!
Og hvor er det bare nogle fine masker :D
Knus fra hende der drømmer om en dag i stilhedens tegn ;)

Freya sagde ...

Tak skønne piger.. <3
Mine 20 liter te ;o) har virkelig hjulpet i dag.. Eller var det fordi jeg næsten ikke brugte stemmen?? Nå men det virker til virussen er på retur.. Skønt!! Så nu mangler vi bare kroppen ikke føler sig syg.. :)