mandag den 4. juni 2012

Om mandagen...

Ynglet ville absolut IKKE have taget pæne billeder.. tsk tsk ;)

Hygger vi os altid i stor stil. I dag er ingen undtagelse. 
Min lille doktor har målt min feber til at være ½ meter og 75... Bum!! Om det så er godt eller skidt ved jeg ikke, men fik bandage på hånden og så skulle den være i vinkel.
Det er simpelthen så morsomt at lege med børn i den alder. Fantasien fejler ingenting!

Dog er min mindste blevet syg igen igen. Men tror sørme det har været tand nr. 4 der har været på spil denne gang. I går brød den nemlig endelig igennem og feberen er kommet på retur! Yay..

Nu vil jeg vente lettere utålmodigt på mail fra fotografen, så vi kan se preview af tøsernes billeder!

Rigtig glædelig gråvejrs mandag :)

2 kommentarer:

MB sagde ...

God bedring haha :D

MB sagde ...

Også til lillefnis ;)