lørdag den 23. juni 2012

Hyggelig lørdag..

I selskab med et stk's hjemmebagt lækker brownie-kage. Uhmmmm.. Brugte denne opskrift her..
Dog gav jeg den kun 25 min. i ovnen og ikke de 35 som der står forskrevet. Alligevel var den blevet gennembagt. Så næste gang vil jeg nok vurdere den efter 15-18 min. i stedet. Så den stadig er snasket indeni. Det kan vi nemlig godt lide :o)


Og hvad er en god kage uden godt læsestof?? Min nyeste bog er lige kommet hjem til mig og den bliver slugt råt. Jeg vil SÅ gerne til Berlin med ungerne!!
Det er ægte hyggelæsning for mig - rejsebøger og kogebøger. Så er jeg i mit es :o)


2 kommentarer:

Bex sagde ...

Hvad er det for en bog om Berlin?:)

Freya sagde ...

Det er en rejseguidebog om Berlin til børnefamilien. Den går ret hurtigt henover div. Velegnede serværdigheder, gode legepladser osv. :o) Søde illustrationer er der også i.. Meget sød bog, men jeg vil nu nok medbringe en mere detaljeret guide og når vi (engang) skal afsted..