søndag den 10. juni 2012

Et stk's harembuksedragt..

En af de bloggere jeg følger er vældig kreativ. Og da hun lavede en DIY over en børne haremsbuksedragt, måtte jeg lige prøve mine rustne færdigheder af. (desuden havde jeg et stykke jersey stof liggende, jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle bruge til. Win-win)

DIY'en kan findes lige her hos - Savværksvej

Desværre er jeg vist temmelig rusten og ret så træt (Tak til lillefnisen!!), for dragten endte med at være ca. 2 størrelser større end det ældste tøsebarn.. På trods af meget detaljeret DIY. Æv æv..
Men fin det er den. Og så må den jo ligge i skabet indtil hun er vokset lidt i længden. ;)


6 kommentarer:

LilleTut sagde ...

hvor er de bare fede, dem må jeg da helt sikkert prøve at lave. tror du også det kan lade sig gøre i alm. bomuld??

Freya sagde ...

Jo mon ikke de kan det.. Man kan vel altid prøve :D
Og ja de er bare så kære de bukser!!

LilleTut sagde ...

tak for så hurtigt svar, tror jeg vil begive mig ud i det i morgen :) skal nok ligge den ud på min blog når den er færdig og linke videre til dig :)

Lise sagde ...

Super flotte. Er selv lidt en af en tøsedreng i at sy i mønstret/blomstret stof. Men engang imellem trodser jeg det. Dit forslag er ihvertfald rigtig flot.

Freya sagde ...

Tusind tak, det var sødt sagt.. :)

Fjolleaber&tigermunde sagde ...

Ej, hvor er de fine! :)
-jeg har ikke glemt dig og de shorts, men skal lige have fundet ud af min scanner:)