søndag den 1. april 2012

Overnatning på hospitalet..

Sikken weekend det har været..

Buller og hr. mand var lige inde og overnatte en nat på børneafdelingen på hospitalet (mistanke om blindtarmbetændelse). Heldigvis gik alt i orden igen, og efter 2 x antibiotika kunne de komme hjem dagen efter!
Men føj en forskrækkelse :(

Hun har været SÅ dygtig, blevet stukket flere gange og blevet undersøgt på kryds og tværs!
Katten Daisy blev også stukket og skulle have plaster på!

Min skønne dejlige bullermus..



og som en skøn afslutning, på en dum weekend, har jeg sørme vundet en give away hos hende den skønne der blogger lige her..
Jeg er meget spændt på hvad det er jeg modtager..
Tusind tusind tak søde!

1 kommentar:

MB sagde ...

Jeg kan altid forbavses over hvor fantastisk børn kan takle sådanne ting, hvor er jeg glad for at Buller er kommet hjem igen ♥

og pakken, den ligger og venter på at jeg gør den postkasse klar ;)