søndag den 29. april 2012

Kreativ søndag..

I dag har stået i krativitetens tegn (Altså udover at være mor endnu en weekend, for et sygt og forkølet barn). Gå så væk dumme forkølelse. 

Fnisens fødselsdagsindbydelser er lavet og kommet i konvolut. Parate til at blive postet. Tænk hun allerede fylder 1 år om en måned!!!! 

Derudover har jeg fået plantet lidt blomsterfrø. Første gang jeg leger med de grønne fingre, så er spændt på resultatet. 


Vi har afprøvet hjemmelavet sund is. Mums den er lækker, og ikke mindst - super sund!!
Idéen er i øvrigt tyvstjålet fra hende her Tina Dalbøge og hendes skønne blog..


 Min madplan i ramme ( Denne her ), havde fået en beundrer. Hun kan poppe baby nr. 4 any day now, og derfor skal hun forkæles lidt ekstra!
Så nu er den blevet pakket fint ind og venter på at få et nyt hjem. 
Meeeeen jeg kan ikke helt leve uden en selv. Så jeg har fået kreeret denne i dag - 


Og til sidst men ikke mindst, har vi fået malet et familie maleri i dag.. Det har været i tankerne længe, men først i dag kom det til live. 
Ihh er så glad for det. Det er dog ikke heeeeelt færdigt endnu, men mangler noget guldspray mm.


Glædelig søndag derude!

Ingen kommentarer: