tirsdag den 27. marts 2012

Jeg elsker dig kaffe...

Der sker meget for tiden. Måske endda lidt for meget, men so be it!

I dag har solen skinnet smukt. Helt utroligt nåede temperaturen op på 18 grader og der var vindstille. Hvorfor det også undrede mig at buller var iført vinterovertræksbukser, halstørklæde og vanter da hun blev hentet i børnehaven.
Hun var knaldrød i ansigtet af bare overophedning (og det var ikke pga. Fysisk aktivitet). Amen jeg ved ikke lige hvad de voksne har tænkt på. De andre unger var også i vinteroutfits???!
Det røg af med det samme dernede så hun kunne få noget luft.

Vel hjemme igen blev fnisen puttet i sin vogn. Buller og jeg gik ind for at lave hendes indbydelser til sin 4 års fødselsdag (jeg kan slet slet ikke forstå hun allerede bliver 4!!!!)
Hun vil holde festen med Hello Kitty tema, kært.
Nu går bagsiden af det hele i gang, skal tænke mad, kager osv.

På mandag får vi fornemt besøg fra England. Vores skønne dejlige venner kommer på besøg endnu en gang. Og der skal hygges max. For det er sørme også den enes fødselsdag på tirsdag og det skal naturligvis fejres.

Kan i have det så dejligt derude. Nu skal der forberedes!

Kaffe, du er min bedste ven ;)

Ingen kommentarer: